Friday, 8 June 2012

Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500

Assalamualaikum kawan2,,sahabat andai...
hari ni ira nk join segmen yg kedua..rasanye tak terlambat ag ni..
sesape nk join jom lew...bole la kite memfollow,,memekak,,membebel,,brceloteh,,dan sengkatan dgnnye kt segmen ni..hehehe..

**ni merupakan segmen dari Miss Z**

>>Hanya blogger yang follower bawah 500 sahaja boleh join yaa ^_^



nak join klik sini!

Followers terkini : 29 je (tak sampai 500 ag niyh..hehe)

Tamat segmen : 12 JUN 2012, Jam 10 pagi

20 comments:

  1. dari segmen yg sama . i follow youu :) hehe

    http://scandalforlife.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
  2. dtg dr segmen yg sama:)

    http://baizuratuha.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
  3. dah follow kamu , dari segmen yang sama , jemput singgah yer . =)
    MuinkSnikerdoodle

    tak salah kalau berkawan kan ;)
    My Facebook
    My Twitter

    ReplyDelete
  4. salam kenal...singgah sini dari segmen yang sama..done follow u..

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
  5. Done follow :) follower 55 :D

    ReplyDelete
  6. hye..follow sini..:)
    jgn lupa singgah kt my blog ye..
    http://biarlahhatiyangberbicara.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. salam,
    singgah sini jap dari segment yang sama.
    done follow awak
    follow me back erk..
    http://iehahfarihah.blogspot.com

    thank..

    ReplyDelete
  8. Hye , Farie dari segmen yang sama .
    Done follow awak , thanks follow Farie jugak yea , terima kasih . :)

    http://fariefaraway.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
  9. hi awak..
    dari segmen yang samalah...
    jom kita buat aktiviti follow-mengfollow..
    btw nice blog..

    http://shichi7nana.blogspot.com/2012/06/pencarian-blogger-follower-bawah-500.html

    ReplyDelete
  10. hai..follow awak dr segmen yang sama.

    http://cikvivameow.blogspot.com/2012/06/pencarian-blogger-follower-bawah-500.html

    ReplyDelete
  11. #94 here :) follow saya balik ye ? :D dari segmen yang sama :)


    http://akubencihitam.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
  12. Hai. singgah dari segmen Miss Z. Sorry lambat BW. Done Follow You ! http://aarmirul.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. done follow. follow me back k. kita drp segmen yg sma ;)

    http://iekalife1990.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete